وبلاگ

قصه‌گوی برندهای ایرانی

نوشتن جادو می‌کند. نجات می‌بخشد و توسعه می‌دهد. روح و روان آدمی را جلا می‌دهد و این تازه آغاز آثار بی‌همتای نوشتن است.

مرا به نام او صدا می کرد:((شهناز))

یک خاطره از یک سال اول زندگی در زیرزمین کوچه تور. منزل آقای سیاوش کسرایی هم وسط آن کوچه بود! از صاحب‌خانه‌ی آقای محمـدرضا لطفـی

مولتی کافه

به کجا رسیدیم؟ در ادامه‌ی مسیر جایگاه سازی برند به سراغ نقشه‌ی راهی رفتیم که مسیر توسعه‌ی برند مولتی کافه را هموار می‌ساخت. بیانیه جایگاه

مولتی کافه

از کجا شروع شد؟ مولتی کافه برندی نام آشنا که از سفر به سرزمین دانه‌های قهوه همواره محصولی با کیفیت و تازه با رایحه‌ای ماندگار

مولتی کافه

چه طور شد که اینطور شد؟ اسناد واقعی (پیش پرده‌های) شهرزاد اسفرجانی که موجب تحول برندها شده است.   این‌ها را می‌نویسم، تنها به این

گنجینه ای بی پایان که متعلق به شما است

بسیاری از کسب‌و‌کارها برای معرفی برند، محصول یا خدمت خود از واژه‌ها، ترکیبات و جملاتی استفاده می‌کنند که بارها توسط برندهای دیگر استفاده شده‌اند و

عطر گرلن

  همیشه داستان‌های من از نقطه‌‌ای شروع می‌شود. یکی از مراکز مطالعه‌‌ام همیشه در سفرها (دیوتی فری شاپ‌ها) بوده که ساعت‌های بین پروازی را صرف

بینش مخاطب

بينش مخاطب همچون يك سنگ قیمتی بايد استخراج شود. آیا تاکنون برای شما این سوال پیش آمده است که چرا در ترجمه‌ی انگلیسی بینش‌یابی برای

چهار پرسش مهم

پاسخ دادن به چهار پرسش مهم برای هر کسب و کاری (از یک کسب و کار کوچک گرفته تا بزرگترین کسب و کارها) بسیار حیاتی

چای گلستان

بخش اول: تازه اتاق خواب بزرگ خانه را تبدیل به آتلیه کردم و آخرین تجهیزات مکینتاش را خریدم اما هنوز کار مناسب و جدی نداشتم

پرسونال برندینگ

یکی از معروف‌ترین جملات در حوزه پرسونال برندینگ جمله “جف بیزوس” بنیانگذار شرکت ” آمازون ” است :“Your brand is what other people say about

سفرنامه کاتماندو

این بار دوم بود که به کاتماندو می‌آمدم، بار اول دو سال از ترور خانواده سلطنتی در قصرشان می‌گذشت. هنوز در شهر چک پوینت وجود