وبلاگ

رویداد برج راهبری برند
شهرزاد اسفرجانی پس از چند دهه خدمت در حوزه طراحی گرافیک و بستهبندی، تبلیغات و برندسازی در بخش خصوصی و سالها آموختن از اساتید و

گنجینه ای بی پایان که متعلق به شما است
بسیاری از کسبوکارها برای معرفی برند، محصول یا خدمت خود از واژهها، ترکیبات و جملاتی استفاده میکنند که بارها توسط برندهای دیگر استفاده شدهاند و

عطر گرلن
همیشه داستانهای من از نقطهای شروع میشود. یکی از مراکز مطالعهام همیشه در سفرها (دیوتی فری شاپها) بوده که ساعتهای بین پروازی را صرف

بینش مخاطب
بينش مخاطب همچون يك سنگ قیمتی بايد استخراج شود. آیا تاکنون برای شما این سوال پیش آمده است که چرا در ترجمهی انگلیسی بینشیابی برای

چهار پرسش مهم
پاسخ دادن به چهار پرسش مهم برای هر کسب و کاری (از یک کسب و کار کوچک گرفته تا بزرگترین کسب و کارها) بسیار حیاتی

چای گلستان
بخش اول: تازه اتاق خواب بزرگ خانه را تبدیل به آتلیه کردم و آخرین تجهیزات مکینتاش را خریدم اما هنوز کار مناسب و جدی نداشتم

پرسونال برندینگ
یکی از معروفترین جملات در حوزه پرسونال برندینگ جمله “جف بیزوس” بنیانگذار شرکت ” آمازون ” است :“Your brand is what other people say about

از پایداری و برند پایدار چه میدانیم؟
در دنیای برندینگ امروز، هر روز بیشتر از برندهای پایدار میشنویم. برندینگ پایدار مدل جدید در مدیریت راهبردی برند است که در کنار حداکثر کردن

گفتوگوی شهرزاد اسفرجانی با معاون بخش مراقبت از پوست برند نیوآ
در یک اقامتگاه درمانی آیورودا در سریلانکا، دو هفته اقامت داشتم. خانم آلمانی نازنینی که مثل من تنها بود همان روز اول به من پیشنهاد

چرا بسیاری از ایدههای خوب به نتیجه نمیرسند؟
بررسی استارتآپهایی که با شکست مواجه شدهاند، و همچنین تجربه برگزاری دورههای روایتگری کسب و کار به ما نشان میدهد که یکی از مهمترین دلایل

سفرنامه کاتماندو
این بار دوم بود که به کاتماندو میآمدم، بار اول دو سال از ترور خانواده سلطنتی در قصرشان میگذشت. هنوز در شهر چک پوینت وجود

اپل
شاید برای شما هم سوال باشد قصهگویی برندها از کجا شروع شده است؟ اصلا از کجا به ذهن من آمد؟ پاسخ را با این شروع