وبلاگ

چه كسى روايت كسب وكار شما را مى‌نويسد؟

“روايت كسب وكار”، منبع الهامى است كه تمامى ارتباطات درون و بيرون سازمان شما را شكل مى‌دهد و كمك مى‌كند تا افراد ( چه در درون و چه در بيرون سازمان) با شما هم كلام، همدل وهمراه شوند.

داستانی درون بطری: چگونه گرلن بسته‌بندی را با هدف جدیدی بازتعریف کرد؟

بسته‌بندی دیگر تنها یک جعبه نیست بلکه پلی است بین برند و مخاطبانش. او پیام، ارزش، و احساسی را حمل می‌کند که می‌داند مخاطبش به آن نیاز دارد. بسته‌بندی جدید Aqua Allegoria از گرلن حقیقتی قدرتمند را نجوا می‌کند: لوکس بودن و پایداری می‌توانند به زیبایی هم‌زیستی داشته باشند.

بينش مخاطب همچون يك سنگ ارزشمند بايد استخراج شود

درواقع براى آنكه بتوانيد بينش واقعى مخاطبان و مصرف كنندگان را پيدا كنيد بايد فردى صبور باشيد و بدون پيش شنوايي به مخاطبان و مصرف كنندگان گوش داده و نحوه‌ى رفتار و مصرف آنها را بدون زدن برچسب‌هاى برگرفته از قضاوت‌هاى شخصى مشاهده و سپس تحليل كنيد.

خلق آینده

تا زمانى كه درحال اصلاح گذشته هستيم، نمى‌توانيم انتظار داشته باشيم در ” آينده ” اتفاق جديدى براى ما رخ دهد. “خلق آينده” به اين معنى است كه “امروز” كارى را انجام دهيم كه مى‌دانيم مربوط به “آينده” است، نه “گذشته”.

دقیقا کجایی؟

اگر کسب و کار شخصی خود را مدیریت می کنید باید مدام از خود بپرسید : دقیقا کجایی؟

زودتر قايق نجات خود را بسازيد!

همه ما درطى مسير كسب وكار، بارها با اين پرسش روبرو شده‌ايم كه : در شرايط پر تلاطم امروز، كدام قايق نجات مى‌تواند كسب و كار من را به ساحل امن ثبات و توسعه برساند؟

چگونه بخار از فنجان قهوه‌ی جاکوبز بیرون آمد؟

از یک دیدار ساده تا خلق یک کمپین ماندگار!
از ایده اولیه تا اجرای موفق، مسیری پر فراز و نشیب را پیمودیم. با بهره‌گیری از خلاقیت و دانش تخصصی، موفق شدیم کمپینی را طراحی کنیم که نه تنها توجه مخاطبان را جلب کرد، بلکه هویت برند جاکوبز را نیز بیش از پیش برجسته ساخت.

گل‌های سرخ اصفهان

گاهی یک کتاب، یک ملاقات و یک یادآوری قدیمی می‌تواند دریچه‌ای به گذشته‌های دور باز کند. چقدر عجیب است که بعضی از اتفاقات در زندگی ما از پیش تعیین شده‌اند تا بعدها معنای واقعی‌شان را دریابیم.

شنیدنی همدلانه

به یاد داشته باشیم که اولین مرحله‌ی قصه‌گویی با خوب شنیدن آغاز می‌شود. قبل از گفتن، شنیدن مهم است. شنیدنی همدلانه!

قصه‌گوی برندهای ایرانی

نوشتن جادو می‌کند. نجات می‌بخشد و توسعه می‌دهد. روح و روان آدمی را جلا می‌دهد و این تازه آغاز آثار بی‌همتای نوشتن است.

مرا به نام او صدا می کرد:((شهناز))

یک خاطره از یک سال اول زندگی در زیرزمین کوچه تور. منزل آقای سیاوش کسرایی هم وسط آن کوچه بود! از صاحب‌خانه‌ی آقای محمـدرضا لطفـی

مولتی کافه

به کجا رسیدیم؟ در ادامه‌ی مسیر جایگاه سازی برند به سراغ نقشه‌ی راهی رفتیم که مسیر توسعه‌ی برند مولتی کافه را هموار می‌ساخت. بیانیه جایگاه

مولتی کافه

از کجا شروع شد؟ مولتی کافه برندی نام آشنا که از سفر به سرزمین دانه‌های قهوه همواره محصولی با کیفیت و تازه با رایحه‌ای ماندگار

مولتی کافه

چه طور شد که اینطور شد؟ اسناد واقعی (پیش پرده‌های) شهرزاد اسفرجانی که موجب تحول برندها شده است.   این‌ها را می‌نویسم، تنها به این

گنجینه ای بی پایان که متعلق به شما است

بسیاری از کسب‌و‌کارها برای معرفی برند، محصول یا خدمت خود از واژه‌ها، ترکیبات و جملاتی استفاده می‌کنند که بارها توسط برندهای دیگر استفاده شده‌اند و