دوره جامع راهبری دیزاین برند

photo_2025-07-15_17-11-50

زمان برگزاری:

معرفی دوره:

برندهای ماندگار، فقط طراحی زیبا ندارند؛ آن‌ها ریشه در استراتژی، روایت، و شناخت عمیق از انسان‌ها دارند.
در دنیایی که مرز میان دیزاین و تفکر استراتژیک کمرنگ شده، طراحان، مشاوران و مدیران برند بیش از همیشه نیازمند ابزارهایی هستند که آن‌ها را از تولیدکننده محتوا به رهبران روایت برند تبدیل کند.

دوره جامع راهبری دیزاین برند با هدایت شهرزاد اسفرجانی و با مشارکت دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران طراحی شده است تا بستری باشد برای آموزش حرفه‌ای، ساخت‌مند و عمیق در حوزه‌ی دیزاین برند. این دوره، ترکیبی‌ست از دانش استراتژی برند، تفکر طراحی، روان‌شناسی روایت و تجربه سه‌دهه‌ای در هدایت برندهای ایرانی و بین‌المللی.

 

سرفصل‌ها

معرفی مدل برج راهبری برند
تحقیقات قبل از استراتژی؛ بررسی درونی چهارپایه برند
تحقیقات قبل از استراتژی؛ بررسی بیرونی چهارپایه برند
تدوین تصمیمات و سند استراتژیک
روش شناسی کاوشگری بینش مخاطب
بیانیه جایگاه برند
معماری برند
روایت برند
مطالعات موردی از برندهای ایرانی
دیزاین ارتباطات برند

مدرس:
شهرزاد اسفرجانی
قصه‌گوی برندهای ایرانی
با بیش از ۳۰ سال تجربه در دیزاین و استراتژی برند، همکاری با برترین برندهای داخلی و بین‌المللی

همکاری آموزشی:
https://instagram.com/finearts.ut.cpe
https://instagram.com/ut.design.mba

تاریخ برگزاری:
دو هفته متوالی، در قالب دو بوت‌کمپ فشرده
شنبه ۱۸ تا چهارشنبه ۲۲ مرداد
شنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۹ مرداد
از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰

محل برگزاری:
دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران
امکان شرکت حضوری یا آنلاین از سراسر ایران و جهان

مدرک پایان دوره:
گواهینامه معتبر دو زبانه از دانشگاه تهران در حوزه راهبری دیزاین برند

زمان برگزاری:

معرفی دوره:

برندهای ماندگار، فقط طراحی زیبا ندارند؛ آن‌ها ریشه در استراتژی، روایت، و شناخت عمیق از انسان‌ها دارند.
در دنیایی که مرز میان دیزاین و تفکر استراتژیک کمرنگ شده، طراحان، مشاوران و مدیران برند بیش از همیشه نیازمند ابزارهایی هستند که آن‌ها را از تولیدکننده محتوا به رهبران روایت برند تبدیل کند.

دوره جامع راهبری دیزاین برند با هدایت شهرزاد اسفرجانی و با مشارکت دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران طراحی شده است تا بستری باشد برای آموزش حرفه‌ای، ساخت‌مند و عمیق در حوزه‌ی دیزاین برند. این دوره، ترکیبی‌ست از دانش استراتژی برند، تفکر طراحی، روان‌شناسی روایت و تجربه سه‌دهه‌ای در هدایت برندهای ایرانی و بین‌المللی.

 

سرفصل‌ها

معرفی مدل برج راهبری برند
تحقیقات قبل از استراتژی؛ بررسی درونی چهارپایه برند
تحقیقات قبل از استراتژی؛ بررسی بیرونی چهارپایه برند
تدوین تصمیمات و سند استراتژیک
روش شناسی کاوشگری بینش مخاطب
بیانیه جایگاه برند
معماری برند
روایت برند
مطالعات موردی از برندهای ایرانی
دیزاین ارتباطات برند

مدرس:
شهرزاد اسفرجانی
قصه‌گوی برندهای ایرانی
با بیش از ۳۰ سال تجربه در دیزاین و استراتژی برند، همکاری با برترین برندهای داخلی و بین‌المللی

همکاری آموزشی:
https://instagram.com/finearts.ut.cpe
https://instagram.com/ut.design.mba

تاریخ برگزاری:
دو هفته متوالی، در قالب دو بوت‌کمپ فشرده
شنبه ۱۸ تا چهارشنبه ۲۲ مرداد
شنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۹ مرداد
از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰

محل برگزاری:
دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران
امکان شرکت حضوری یا آنلاین از سراسر ایران و جهان

مدرک پایان دوره:
گواهینامه معتبر دو زبانه از دانشگاه تهران در حوزه راهبری دیزاین برند

photo_2025-07-15_17-11-50

تصاویری از دوره مهارت‌های ارائه

نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه
نام و نام‌خانوادگی
حرفه