پس از موفقیتهای مستمر و چشمگیر شرکت داروگ توسط شهرزاد و همکارانش شرکت Lowe lintas با خرید 40 درصد از سهام شرکت داروگ فرصتی را فراهم کرد تا او آموزشهایی را که همیشه به دنبال آنها بود، دریافت کند. این همکاری زمینه ای بود تا مقدمات و ملزومات لازم برای ورود برند یونیلور به ایران فراهم شود.
مشتاقانه و از عمق جان آموخت و به واسطه تسلط به زبان انگلیسی این فرصت در اختیار او قرار گرفت. این اولین بار بود که در ایران شرکتی به صورت قانونی شراکت بین المللی داشت و معاهده فی مابین مبنا و مرجع اساسنامه بین المللی خدمات در حوزه تبلیغات در ایران شد. به واسطه این همکاری و آموزشها پاسخ بسیاری از سوالات خود را یافت، آموخت که تبلیغات خلاق متدولوژی دارد، در تفكر خلاق فرقی نميكند كه براي چه موضوعي به دنبال خلاقيت هستيم مهم اين است كه بر طبق روش پیش رویم. با مفهوم برند آشنا شد و برای اولین بار درسال 1373 در مقالهای با عنوان” بسته بندی و برند جای اول قفسه در فروشگاه” از این مفهوم صحبت کرد. این واژه در آن روزگاران برای بسیاری جدید و ناآشنا مینمود ولی انتقال دانش بهروز و به کار بردن آن در پروژههایی همچون پفک چی توز، قهوه جاکوبز، ساندویچ های هوکامه و… توانست نرم نرمک این مفهوم را در میان همگان گسترش دهد.