چه كسى روايت كسب وكار شما را مى‌نويسد؟

بسيارى از مديران برندها، نگارش “روايت كسب و كار” خود را به افراد يا شركت‌هايى كه در حوزه تبليغات فعاليت مى‌كنند مى‌سپارند، بدون اينكه از قبل بدانند مى‌خواهند دقيقا به چه روايتى برسند.

در نتيجه، روايتى كه شكل مى‌گیرد بر اساس برداشت شخصى ديگران از آن برند است، نه براساس ويژگى‌ها و ارزش‌هاى درونى برند.

تا زمانى كه خودتان دست به كار نشويد و “روايت كسب و كار” خود را خلق نكنيد، ديگران از ديدگاه شخصى خود، شما و كسب و كار شما را روايت می‌كنند.

يادگيرى مهارت خلق “روايت كسب وكار” به شما كمك مى‌کند تا ارزش‌هاى درونى برند و ويژگى منحصربه‌فرد محصول يا خدمت خود را به خوبى شناسايى كنيد و در قالب يك روايت شفاف, دقيق،

قانع كننده وتاثير گذار به حلقه ذى‌نفعان ارائه دهيد.

“روايت كسب وكار”، منبع الهامى است كه تمامى ارتباطات درون و بيرون سازمان شما را شكل مى‌دهد و كمك مى‌كند تا افراد ( چه در درون و چه در بيرون سازمان) با شما هم كلام، همدل وهمراه شوند.

به اين ترتيب، حتى وقتى ديگران درباره شما صحبت مى‌كنند، روايتى را بازگو مى‌كنند كه برگرفته از روايت كسب و كار شما است.

#گروه_روايتگرى_شهرزاد #برند #پرسونال_برندينگ #كسب‌وكار

#روايتگرى_كسب_و_كار #محصول #برندينگ #داستان_برند

#شهرزاداسفرجانى

#بازاريابى #فروش #خريد #استارتاپ #بيزنس #خلاقيت

#توسعه_فردى #توسعه_كسب_و_كار #آموزشى

#brandstorytelling #shahrzadbrandstorie #brandingstrategy #shahrzadbrandstories #brandingcoach #personalbranding #brand #shahrzadesfarjani