خلق آینده

در بيشتر مواقع ما درحال اصلاح گذشته هستيم. مثلا در نوجوانى آرزو داشتيم زبان اسپانيايى را بياموزيم اما به هر دليلى اين امكان فراهم نشده. و حالا فكر مى‌كنيم بايد به هر صورتى شده اين آرزوى نوجوانى را برآورده كنيم. بدون اينكه دقيقا بدانيم هدفمان از اين كار چيست و چه تأثيرى در آينده ما دارد.

تا زمانى كه درحال اصلاح گذشته هستيم، نمى‌توانيم انتظار داشته باشيم در ” آينده ” اتفاق جديدى براى ما رخ دهد. “خلق آينده” به اين معنى است كه “امروز” كارى را انجام دهيم كه مى‌دانيم مربوط به “آينده” است، نه “گذشته”.

اينكه تشخيص دهيم كدام كار مربوط به گذشته است، تنها زمانى ممكن خواهد بود كه گذشته خود را بدون قضاوت، با فاصله و تنها به منظور شناخت مسيرى كه ما را به امروز رسانده مشاهده كنيم و نقاط قوت وضعف خود را بررسى كنيم.

واينكه تشخيص دهيم كدام كار مربوط به آينده است، تنها زمانى ممكن خواهد بود كه آينده را با شناخت درست خود و جايكاه واقعى كسب وكارى كه به آن مشغول هستيم ترسيم كنيم و گام به گام مسير رسيدن به آن آينده خلق شده را مشخص كنيم.

 #برند #پرسونال_برندينگ #كسب‌وكار

#بيزنس #روايتگرى_كسب_و_كار #خودشناسى #برندينگ

#داستان_برند #شهرزاداسفرجانى  #بازاريابى #روايت_برند #خريد #استارتاپ

#بيزنس #خلاقيت #توسعه_فردى #توسعه_كسب_وكار#آموزشى

#brandstorytelling #shahrzadbrandstorie #brandingstrategy #shahrzadbrandstories #brandingcoach #personalbranding #brand #shahrzadesfarjani