دوره ده روزه “راهبری دیزاین برند” در دانشکدگان هنرهای تجسمی دانشگاه تهران برگزار شد. شهرزاد اسفرجانی، قصه گوی برندهای ایرانی پس از سال ها فعالیت در دنیای کسب و کار حرفه ای ایران و کسب دانش از سراسر دنیا دست به ارائه مدل “ برج راهبری برند” کرده است و مدتی است علاوه بر بکارگیری آن در پروژه های واقعی به آموزش این مدل برای علاقه مندان و متخصصان این حوزه نیز پرداخته است.
مدرسه تابستانی راهبری و دیزاین برند با همت گروه اسفرجانی، آقای دکتر فلاح و تیم همراه در دانشکده هنرهای تجسمی با هدف آموزش مدل برج راهبری برند برنامه ریزی و از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۴ در یک دوره ده روزه برگزار شد.
در این دوره ضمن آموزش مفاهیم و مدل های به روز مثال های متعددی از دنیای واقعی کسب و کار اراپه شد تا شرکت کنندگان همراه با هر کدام بیاموزند برای تنظیم و تدوین و اجرای سند استراتژی برند از کجا آغاز کنند و چگونه ادامه دهند.
مدل « برج راهبری برند » علاوه بر ارائهی یک استراتژی کل نگر، راه پیادهسازی و عملیاتی کردن اقدامات را نیز مشخص میکند و در مسیر توسعه تنها به مخاطبین بیرونی توجه نکرده بلکه درون سازمان را نیز از طریق پیادهسازی فرهنگ سازمانی متحد میکند و در نهایت باعث خلق ارزش واقعی برای برند میشود.
به سادهترین شکل میتوان گفت که مدل برج راهبری، برند را به برجی تشبیه میکند که هفت طبقه دارد.
هر طبقه با هدفی خاص ساخته شده است و نمیتوان هیچیک از آنها را حذف کرد و یا بدون انجام دادن فعالیتهای مربوط به آن به طبقهی بعدی رفت و در نهایت مجموعهی فعالیتهای انجام شده در هر طبقه، برجی قدرتمند را خواهد ساخت که هم از درون و هم از بیرون زیبا و با ساختاری درست و محکم شکل گرفته است و میتواند تصویر درستی از برند را برای خودمان و دیگران رسم کرده و طنینانداز شود.
با سپاس از متخصصان و همراهانی که در هر جلسه در کنار شهرزاد اسفرجانی، با معرفی برند و شیوه کار خود تاثیر بسزایی در درک هرچه بهتر موضوعات داشتند:
جناب آقای مهدی میرزا آقایی
جناب آقای محمد هاشمی
جناب آقای مصطفی کمالی
جناب آقای فراز قاسمی
سرکار خانم مهسا محمدزاده
جناب آقای دکتر غلامی
مرجان سلمان زاده، مدیر اجرایی گروه اسفرجانی، داریوش مستوری، گرافیست و متخصص امور طراحی و دیزاین و مهدیه زاهدی متخصص حوزه ارتباطات و استراتژی برند از یاوران شهرزاد اسفرجانی در برگزاری این دوره بودند.



















