یکی از مهمترین دغدغههای شهرزاد اسفرجانی، موضوع آموزش و انتقال دانش و تجربه خود به افراد علاقهمند و بهخصوص جوانان بوده و هست. یادگیری به همراه بکارگیری روشی بود که شهرزاد به کار میبست و همین موجب تسلط او در استفاده از آنچه میآموخت شده بود ، پس از آن به آموزش علاقهمند شد، چرا كه آموزش از طرفي موجب تسلط بيشتر او به مباحث در فضاي واقعيتر ميشد و از طرف ديگر فعاليت متخصصان حرفه اي و كاربلد بيشتري را در فضاي كار بههمراه داشت، به همین دلیل همواره در کنار راهبری برندهای معتبر و اصیل ایرانی در مراکز آموزش عالی و همچنین در قالب برگزاری کارگاههای تخصصی گوناگون تلاش میکند افراد حرفهای و علاقهمند را برای حضوری قدرتمند و موثر در فضای کسب و کار توانمند سازد.
دستهبندی دورهها
برندینگ
بستهبندی
کسب و کار
تبلیغات
همه دورهها
بستهبندی
محافظ ارزشهای برند
کارگاه تخصصی استراتژی دیزاین
بستهبندی و توسعهی برند
مهلت ثبتنام تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰
روایت گری کسب و کار
در دنیای امروز
اولین قدم پرسنال برندینگ
مهلت ثبتنام تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰