![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/1.jpg)
گروه اسفرجانی و همکاران
تدوین استراتژی راهبری برند توسط گروه اسفرجانی با شناخت عمیق کسب و کار و دغدغههای مالکان آن آغاز میشود، چرا که بر اساس مدل برج، برای راهبری برند پیش از هر چیز نیازمند پایههای عمیق و قابل اتکا هستیم که ریشه در ارزشهای کسب و کار دارد. این گروه همراه کسب و کارها هستند و آنها را هدایت میکنند تا خود و ارزشهایشان را به درستی و بدون قضاوت بسنجند و الگوهای تکراری و چالشهای خود را شناسایی کنند. همچنین بازار و مخاطبان کسب و کار خود را بار دیگر به درستی بشناسند و درک عمیقتری از بینش مخاطبانشان داشته باشند. در این مسیر پتانسیلهای رشد، محدودیتهای مسیر توسعه سازمان شناسایی و ارزشهای و تعهدات کسب و کار شفاف میشود. جایگاه و چشمانداز مطلوب سازمان ترسیم و واضح میشود به نحوی که قابل دستیابی و واقعی باشد. در نهایت استراتژی راهبری برند توسط گروه اسفرجانی ارائه میشود و مسیر پیادهسازی و تاکتیکهای تجلی برند برای مخاطب و ذیربطان برند معرفی میشود.
![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/15.jpg)
شهرزاد اسفرجانی
بنیانگذار اسفرجانی و همکاران
![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/Marjan-Salmanzadeh.jpg)
مرجان سلمانزاده
مدیر داخلی
![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/Zahra-MZdeh.jpg)
زهرا محمدزاده
دستیار استراتژی ارتباطات
![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/d3.png)
پونه شفیعی
دستیار استراتژی ارتباطات
![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/d4.png)
مهدیه زاهدی
سرپرست روابط عمومی
![](https://shahrzadesfarjani.ir/wp-content/uploads/2022/12/d5.png)
سارا بهروزی
مدیر مالی
«مـدل بـرج راهـبـری» بـرنـد نتیجه سـی سـال تجـربـه شهـرزاد اسـفرجـانـی به عـنوان یکـی از نـوانـدیشان صـنعت ارتـباطـات و بـرنـدینگ در ایران، آمـوزشهای بینالمللی او و حـاصـل انـطباق و تلفیق چـند مـدل بینالمللی در زمینه جـایگاهسـازی بـرنـد اسـت
.
گـروه اسـفرجـانی بـا تسـلط بر تدوین و پیاده سازی این مدل، کسب و کارها را در بـرنـدسـازی (درونی و بیرونی) و ایجاد یکپارچگی در میان تـمام واحـدهـا (مـانـند واحـد تحقیق و توسعه، واحـد تـولید، بازاریابی و ارتـباطـات و …) راهبری میکند. آنها کسب و کارها را قـادر مــیکند تـا تعاملات اثربخشتر با مـخاطـبان و ذیربطانش داشته باشند و بتواند با ایجاد تجربههای مطلوب برای مخاطبان، ارزشهای برند را به آنها منتقل کند.