گروه اسفرجانی و همکاران
تدوین استراتژی راهبری برند توسط گروه اسفرجانی با شناخت عمیق کسب و کار و دغدغههای مالکان آن آغاز میشود، چرا که بر اساس مدل برج، برای راهبری برند پیش از هر چیز نیازمند پایههای عمیق و قابل اتکا هستیم که ریشه در ارزشهای کسب و کار دارد. این گروه همراه کسب و کارها هستند و آنها را هدایت میکنند تا خود و ارزشهایشان را به درستی و بدون قضاوت بسنجند و الگوهای تکراری و چالشهای خود را شناسایی کنند. همچنین بازار و مخاطبان کسب و کار خود را بار دیگر به درستی بشناسند و درک عمیقتری از بینش مخاطبانشان داشته باشند. در این مسیر پتانسیلهای رشد، محدودیتهای مسیر توسعه سازمان شناسایی و ارزشهای و تعهدات کسب و کار شفاف میشود. جایگاه و چشمانداز مطلوب سازمان ترسیم و واضح میشود به نحوی که قابل دستیابی و واقعی باشد. در نهایت استراتژی راهبری برند توسط گروه اسفرجانی ارائه میشود و مسیر پیادهسازی و تاکتیکهای تجلی برند برای مخاطب و ذیربطان برند معرفی میشود.
شهرزاد اسفرجانی
بنیانگذار اسفرجانی و همکاران
مرجان سلمانزاده
مدیر داخلی
زهرا محمدزاده
دستیار استراتژی ارتباطات
پونه شفیعی
دستیار استراتژی ارتباطات
مهدیه زاهدی
سرپرست روابط عمومی
سارا بهروزی
مدیر مالی
«مـدل بـرج راهـبـری» بـرنـد نتیجه سـی سـال تجـربـه شهـرزاد اسـفرجـانـی به عـنوان یکـی از نـوانـدیشان صـنعت ارتـباطـات و بـرنـدینگ در ایران، آمـوزشهای بینالمللی او و حـاصـل انـطباق و تلفیق چـند مـدل بینالمللی در زمینه جـایگاهسـازی بـرنـد اسـت
.
گـروه اسـفرجـانی بـا تسـلط بر تدوین و پیاده سازی این مدل، کسب و کارها را در بـرنـدسـازی (درونی و بیرونی) و ایجاد یکپارچگی در میان تـمام واحـدهـا (مـانـند واحـد تحقیق و توسعه، واحـد تـولید، بازاریابی و ارتـباطـات و …) راهبری میکند. آنها کسب و کارها را قـادر مــیکند تـا تعاملات اثربخشتر با مـخاطـبان و ذیربطانش داشته باشند و بتواند با ایجاد تجربههای مطلوب برای مخاطبان، ارزشهای برند را به آنها منتقل کند.